Αρχική » Τρόποι Αποστολής - Επιστροφής

ΠΑΡΑΔΟΣEIΣ

Η παράδoση γίνεται με ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ή με τη ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ courier των ΕΛΤΑ και οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή και από τις 9.00 πμ μέχρι 5.00 μμ.H παράδοση της παραγγελίας θα πραγματοποιείται εντός 3 εργάσιμων ημερών,(στις δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να καθυστερεί 1 έως 2 ημέρες παραπάνω). Αν μας καλέσετε μέχρι τις 14:00 τηλεφωνικώς στο 700 700 1008 επεξεργαζόμαστε και αποστέλλουμε την ίδια μέρα την παραγγελία σας.Το κόστος αποστολής διαμορφώνεται ως εξής:
Για παραγγελίες κάτω των 70€ επιβαρύνεστε με 3€.
Για παραγγελίες άνω των 70€ είναι δωρεάν.

Αν τα προϊόντα φτάσουν στον προορισμό που μας έχετε υποδείξει αλλά δεν υπάρχει κάποιο άτομο να παραλάβει το δέμα τότε ο διανομέας θα αφήσει ένα σημείωμα που θα σας προτρέπει να επικοινωνήσετε με την μεταφορική εταιρεία. Αν δεν υπάρξει ανταπόκριση μέσα στις επόμενες 10 εργάσιμες μέρες το δέμα επιστρέφει στο κατάστημα μας. Σας προτείνουμε για να αποφευχθεί η παραπάνω κατάσταση να επιλέγεται διευθύνσεις όπου πάντα θα υπάρχει κάποιος να παραλάβει το δέμα (π.χ. εργασιακός χώρος).

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  1. Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα χιλιάδες προϊόντα που προβάλλονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχει η σπάνια περίπτωση να έχει εξαντληθεί και το ηλεκτρονικό μας σύστημα (on line) να μην έχει προλάβει να ενημερώσει αυτόματα για την διαθεσιμότητα του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις ή ακόμα να γίνει και ακύρωση της παραγγελίας χωρίς να υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τον καταναλωτή.
  2. Σε περιόδους εκπτώσεων,ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας
  3. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ή να αλλάξετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Επιστροφές-Αλλαγές γίνονται δεκτές εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του είναι ανέπαφη και συνοδεύεται από το καρτελάκι της κατασκευάστριας εταιρείας όπως επίσης και με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Αν το προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε το αίτημα επιστροφής - αλλαγής σας,ούτε γίνονται δεκτές επιστροφές-αλλαγές για προϊόντα που έχουν παρέλθει  14 μέρες από την αγορά τους,O πελάτης δεν έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει τα προϊόντα πριν υπογράψει ότι παρέλαβε το δέμα, αντίθετα πρέπει να παραλάβει το πακέτο και να γίνει η δοκιμή αργότερα.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων  η διαδικασία επιστροφής χρημάτων μπορεί να ολοκληρωθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των επιστρεφόμενων προϊόντων. Αν η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα τότε η επιστροφή χρημάτων θα γίνει αντίστοιχα. Εάν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή επιστρέφεται,σε αριθμό λογαριασμού τράπεζα σας,το χρηματικό ποσό που αφορά την αξία του εμπορεύματος, μείον 3€ έξοδα μεταφοράς και όχι έξοδα αντικαταβολής ή τραπεζικών προμηθειών.

Σε περίπτωση επιστροφής-αλλαγής θα πρέπει να αποστέλλεται e-mail στη δ/νση sales@marinospor.gr στο οποίο θα αναφέρεται ο κωδικός παραγγελίας και ο λόγος της επιστροφής ή να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το 700 700 1008 . Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 14:00. Τα προς επιστροφή εμπορεύματα θα πρέπει να αποστέλλονται στην έδρα της MARINOSPOR Αριστοτέλους 14 Έδεσσα ΤΚ 58200.Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων επιστρέφεται,σε αριθμό λογαριασμού τράπεζα σας,το χρηματικό ποσό που αφορά την αξία του εμπορεύματος και όχι πιθανά έξοδα μεταφοράς,αντικαταβολής ή τραπεζικών εξόδων.Όλα τα μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή-αλλαγή των προϊόντων βαρύνουν τον πελάτη.
Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της MARINOSPOR πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π. τότε αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.