Αρχική » Ερωτήσεις - Απαντήσεις
  • Μπορεί να γίνει παραλαβή της παραγγελίας μου από το κατάστημα?

Φυσικά και μπορεί. Θα υποβάλλετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά και στη συνέχεια θα μας καλέσετε στο 700 700 1008 για να επιβεβαιώσετε ότι το προϊόν είναι διαθέσιμο.

  • Πώς μπορώ να αλλάξω κάποια στοιχεία στον λογαριασμό μου?

Μπορείτε να επεξεργαστείτε εκ νέου τα προσωπικά σας στοιχεία με το παρακάτω τρόπο.
Είσοδος Μέλους > Ο λογαριασμός μου > Διαχείριση / Αλλαγή Στοιχείων

  • Μπορώ να ανοίξω το δέμα πριν υπογράψω ότι το παρέλαβα?

Όχι δεν έχετε αυτή τη δυνατότητα. Αν όμως το παραλάβετε και θελήσετε για οποιονδήποτε λόγο να κάνετε αλλαγή θα μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή με mail και κατόπιν συνεννόησης με την ταχυδρομική εταιρία γίνει η παραλαβή του δέματος.

  • Οι τιμές του καταστήματος είναι ίδιες με το site?

Οι τιμές, που είναι υπολογισμένες πάντα με φπα, ίσως είναι διαφορετικές σε κάποια προϊόντα που μπορεί να είναι σε προσφορά αποκλειστικά για το site. Οπότε αν έχετε δει κάτι μπορείτε να το παραγγείλετε ηλεκτρονικά. Αν όμως θελήσετε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος μπορείτε να την κάνετε και στο κατάστημά μας αφού μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο 700 700 1008

  • Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος ότι έκανα σωστά την παραγγελία μου?

Μόλις καταχωρήσετε την παραγγελία σας θα λάβετε mail επιβεβαίωσης. Σε περίπτωση που για κάποιο λόγο δεν το λάβετε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 700 700 1008 ή μέσω eMail στο sales@marinospor.gr.

  • Μπορεί να γίνει ακύρωση παραγγελίας?

Φυσικά και μπορεί απλά αποστέλλοντας ένα mail με τον κωδικό της παραγγελίας σας ή επικοινωνώντας μαζί μας τηλεφωνικά.

  • Αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό ή εσφαλμένο προϊόν τι πρέπει να κάνω?

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει ελάττωμα ή το παραλάβετε από λάθος , χωρίς να το έχετε παραγγείλει θα επικοινωνήσετε με την εταιρία μας και θα διορθώσουμε το πρόβλημά σας άμεσα.